mercredi 2 avril 2014

Mars 2014 - Ever After high OOAK - MH OOAK - Pullip Isul OOAK


EVER AFTER HIGH  DOLL OOAK


Ever After High Maddie Mad Hatter OOAK - Repaint by Kerberneteka 



Ever After High Maddie Mad Hatter OOAK - Repaint by Kerberneteka - Pullip outfit Alice du Jardin





Ever After High Maddie Mad Hatter OOAK - Repaint by Kerberneteka - Pullip outfit Alice du Jardin





MONSTER HIGH DOLL OOAK




 Monster High Cupid OOAK doll by Anthrogirl - Outfit Pullip classical Alice




 Monster High Frankie Stein OOAK - Repaint by House of Dolls


Monster High OOAK repaint by House of Dolls - Outfit Pullip Tiphona




Monster High Rochele Goyle OOAK * Repaint by IvyHeart
Outfit OOAK



 Monster High Rochele Goyle OOAK - Repaint by Keberneteka - ooak outfit



 Monster High Rochele Goyle OOAK - Repaint by Keberneteka

In front Monster High Ghoulia repainted by artist Keberneteka with Aurora pullip outfit , at the background Monster High Frankie Stein repaint by artis Patti d'Onirie, with Romantic Alice outfit



Monster High Ghoulia OOAK doll repainted by artist Keberneteka - Barbie vintage dress and OOAK coat





PULLIP ISUL DOLL OOAK


Miette -  Pullip Isul OOAK - Outfit Pullip Stica




Miette - OOAK pullip Isul -Outfit Pullip Stica



THANKS FOR YOUR VISIT TODAY


4 commentaires:

  1. Je découvre juste que tu as un blog consacré à tes poupées! quel plaisir de pouvoir les retrouver dans cet espace plus intime! Je m'empresse de rajouter ton blog à mes autres liens ^^

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci infiniment Trisquette, tu es évidemment toujours la bienvenue !!!!

      Supprimer
  2. Je viens de découvrir par hasard ce blog et je suis déjà conquise :)
    Quelle merveilleuse idée et quelle créativité de réinventer toute ces poupées
    Vous êtes une incroyable artiste! :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci beaucoup Annelaure, je suis très heureuse que mes photographies vous plaisent, soyez le bienvenue ici !!!! cordialement

      Supprimer